Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Χθές πουτάνα ζωή κ σήμερα...???

Λοιπόν τι να πω... Ξύπνησα χθές στην αγκαλιά του καλού μου. Παρ'ολα αυτά είχε αυτή η ημέρα μια γεύση γλυκόπικρη/γλυκόξηνη - όπως θές το λες τέλος πάντον - μέχρι που κατέρρευσα το απόγευμα απο σκέψεις ανούσιες, και έλιωσα στο κλάμα ... κι αυτό ενώ ήμουν ακόμα στους δρόμους, κουρασμένη απο δουλιά κ σχολή και τα σχετικά.
Είμαι σίγουρη πως κάποιος με μισεί σ'αυτή τη πουτάνα τη ζωη (τώρα θές να το πείς θεός, θές να το πείς μοίρα... λέω να μη μπω στη διαδικασία να ασχοληθώ μ'αυτό το θέμα τη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μου. Μου αρκούν τα δικά μου προβλήματα που έχω). Και να μήν ξεχνάμε βέβαια και το μίσος που τρέφω η ίδια μου απέναντι στον εαυτό μου!
Όπως κ να'χουν τα πράγματα πρέπει να έφαγα γερή χαρπάλα όταν πρωτοεμφανήστηκα στη ζωή... για την ακρίβεια μπορώ να το φανταστώ την "καλή μου νεράϊδα" σκημμένη πάνω στην κούνια μου και να με φτήνει με όση δύναμη έχει.
Τι να πω, ακόμα ψάχνω την απάντηση στο ερώτημα αν ειμαι απλά μαλάκας η μήπως και κάτι παραπάνω απ'αυτό?
Και τέλος πάντον (για να μην πολυλογώ) έκατσα και σκέφτηκα : "Τελικά φιλενάδα, αν σου έρθουν όντως όλα ακόμα πιο σκάτα στη ζωή σου - γιατί να μην ξεχνάμε, είμαι και πολύ γκαντέμο, εκει που όλα είναι μέλι-γάλα, ΤΣΟΥΠ πάρε άλλη μια χαρπάλα, μην στεγνώσεις κιόλας! - και τέλος πάντον σε παρατήσει κι αυτός που είσαι τρέλα ερωτευμένη μαζί του και μείνεις μόνη τελικά, ποιό ειναι το PlanB σου? Μη μας βρεί και απροετοίμαστους η γκαντεμιά μας!"
Λοιπόν το πρώτο που σκέφτηκα ήταν να τελειώσω τη σχολή μου (ένας χρόνος είναι ακόμα, κρίμα θα'ταν) και μετα μαζεύουμε τα μπογαλάκια μας και την κάνουμε σε κάποιο εξωτικό νησι... Μπαχάμες, Χαβάι, έστω Μήκονο βρε αδερφέ, δε θα τα χαλάσουμε εκεί. Και απλά θα δουλεύω για ενα μεροκάματο για να έχω να ζω, τίποτα άλλο.
Μετά το ξανασκέφτηκα και είπα : "Φιλενάδα, δε τη βλέπω να γίνετε κατα τέτοιο τρόπο η δουλειά. Δεν έχεις τα κότσια, με ξέρω καλά. Ήδη την επόμενη μέρα, να μην πω την επόμενη ώρα θα με ξήνουν απο τα πατώματα... στην κυριολεξία!"
Όχι, δεν θέλω να πω πως είμαι τόσο πολύ κολλημένη μαζί του, άλλα για άλλη μια φορά απλά θα μου αποδείξει η ζωή πως δεν αξίζει να εμπιστευτείς κανέναν - έ, και τι ζωή είν'αυτή να τη περνάς απομονομένος απο όλο τον κόσμο απλά για να μην πληγωθείς?
Άχριστη.
Because the world is better off without you.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου